Tuesday, February 03, 2009

Tajm flajs...


Fick med mig ett par skridskor från Jenny på jobbet som Sofie skulle prova. Hmm...undrans om mina skridskor passar? Det var väl inte såå jättelänge sedan jag använde dem? Jag plockade ner dem från vinden och såg att lådan var förseglad med tejp från en tidigare arbetsplats...där jag slutade 1991... Det blev väl ganska bekräftat då jag öppnade lådan och fann två dagstidningar ("Arbetet") från 1991 runt grillerna. Nädå, det var väl inte så länge sedan jag åkte skridskor... ;-)

2 Comments:

At 14:07, Anonymous Anonymous said...

haha..vet du hur gammal ja va då? 5 år!! haha..känns d jobbigt lr? :-P
//din purunga lillsyster

 
At 13:30, Blogger Mankan said...

Lillsis: Ja, på sätt och vis. Mest för att alla andra åldras och inte jag själv ;-) Men förresten...du har ju inte heller åldrats...he he...!

 

Post a Comment

<< Home