Sunday, August 17, 2008

Semesterslut...


Så vad har hänt under min sista semestervecka? Förutom inskolningen på fritids, har jag försökt ta vara på vädret när det visat sig från den soliga sidan. Jag har målat tio fönster med två strykningar, klippt gräsmattan och två häckar, duttmålat huset runt och till sist sprayoljat megaaltanen (krökt som en ostbåge...). Fast man kan faktiskt ha kul när det regnar...röja i garaget/källaren och samla ihop ett stort slänglass till tippen. Nu ska det bara dit också. Ska bli lugnt att börja jobba igen ;-).

2 Comments:

At 16:37, Anonymous Anonymous said...

Ett kempe-STORT grattis på namnsdagen store bror! Hoppas allt är bra och att du tar dig något extra gott till kvällsfikat :D

Annars kan jag bara säga att jag häpnar var gång jag ser vad du gör där hemma! Mäkta imponerad..hade inte orkat med hälften av det där. Tur att man bor på 15kvm då, haaha!

Grattis igen, kraaaam

 
At 08:05, Blogger Mankan said...

Lil'sis': Thanx för grattiset! Ja, man har väl kanske blivit lite av en "work-o-holic" hemma...men det är kul när det blir bra!

 

Post a Comment

<< Home