Friday, March 16, 2007

Tagen!


Oops! Har visst blivit 'tagen'... OK, here goes nothing:
"Reglerna är som följer:
Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Därpå väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information."
Dock har jag samma problem som Fredrik: få bloggarvänner...så...Trollis (http://wp.thinki.se/), här får du! Du e tagen!
Tyckte dock att det var lite snålt med sex underliga fakta, så jag dubblar!
  1. En midsommarafton liftade jag och en kompis med en biltjuv på flykt undan rättvisan. Vi blev sedermera stoppade av polisen (i bilar och helikopter).
  2. Har en signerad LP av Gunnar Danielsson.
  3. När jag var 6-7 år snattade jag en salt sill i affären hemmavid. Satte mig i garderoben och åt upp den, då pappa kom på mig. Fick sedan gå och be om ursäkt och betala de 10 öre som den kostade.
  4. Har bott i fyra kommuner (Göteborg, Härryda, Partille och Bollebygd).
  5. Är fullkomligt kass på att sortera pappersarbete. En hög med gamla räkningar kan ALLTID bli högre.
  6. Gick under namnet "Linus" under en livlig gymnasietid (Fredrik, alias "Luggen": remember Team LL...?!)
  7. Kan alla Asiens största floder i nå'n slags ramsa: Ob, Jenisej, Lena, Amur, Huang-Ho, Yangtzekiang, Sikiang, Mekong, Irrawaddy, Ganges, Bramaputra, Indus, Eufrat och Tigris.
  8. Jag kan vifta med näsvingarna.
  9. Kan titta åt två olika håll samtidigt. Som utåtskelning...typ.
  10. Jag har varit demokratiskt vald Lucia två gånger (fast då hade jag låångt hår).
  11. Har en kompis som blev bistucken och såg ut som elefantmannen (undrar vem...he he...)
  12. Sven Melander vigde mig och frugan i Spanien. Ja inte DEN Sven Melander, men han hette faktiskt så...

1 Comments:

At 11:25, Anonymous Anonymous said...

Jag tar inga utmaningar Mankan. Ledsen för det. Skulle bli alldeles för mycket så'nt annars. Får bli alla eller ingen och då har jag valt det sista. Himla kul att du tänkte på mig iaf.

Magen finns där, men jag njuter av varje dag. Snart är det över...För alltid!

 

Post a Comment

<< Home